IMG_0002 IMG_0010 IMG_0024 IMG_0029 IMG_9592 IMG_9819 IMG_9853IMG_9846

Wczoraj zadałem kilku uczestnikom krótkie pytania. Opowiedzieli o pracy na warsztatach oraz jak się czuli podczas występów. Zacząłem od dziewczyn z grupy taneczno-teatralnej. Powiedziały, że czuły tremę przed wyjściem na scenę ale podczas pokazu zapomniały o niej i skupiły się na swojej choreografii. Dodały, że warsztaty to ciekawe miejsce, w którym można się wiele nauczyć i spędzać aktywnie czas. Jest miło, ale czasami jest ciężko z językiem, mimo to dajemy radę i potrafimy się porozumieć.

Następnie zapytałem osoby z grupy muzycznej. Chłopaki opowiedzieli mi, że nie czuli tremy, lecz zdenerwowanie, czy uda im się zagrać wszystko bezbłędnie i ukazać przekaz, który był zawarty w występie. Dodali również, że jest super, nie nudzą się oraz dużo się uczą. Niesamowite są dla nich warsztaty z tkania dywanów, gdzie potrzebny jest spokój i wytrwałość. To nie dla nas jesteśmy zbyt energiczni dodał jeden z nich.

Na koniec zapytałem Andrzeja z grupy wideo-dokumentacyjnej, który powiedział mi, że przez warsztaty pojawia się na jego twarzy uśmiech, cieszy się, że może integrować się z innymi kulturami i nie może doczekać się kolejnych niesamowitych zdarzeń, które zapadną w jego pamięci.

Michał

Kommentar verfassen

